sobota, 7 lipca 2018

Komplet ślubny i kolekcja Yesterday

Cześć,

Dzisiaj mam duużo zdjęć, bo kolekcja z jakiej przygotowałam pamiątkę ślubną dotarła do mnie i mogłam od razu ją pociąć. Nie było łatwo, wszystkie papiery są cudowne, ale taki wyjątkowy dzień musi być opatrzony wyjątkową kartką.

Kolekcja Yesterday z firmy LemonCraft 



Postarałam się, by kartka była kolorowa, w centrum umieściłam napis Gratulacje, z dodatkowych arkuszy wycięłam motylki, kwiaty.


 W kompozycji kwiatowej znalazł się jeden kwiat z foamiranu jedwabnego  reszta to WOC.


 Nie wszytko da się zobaczyć na zdjęciach bo ciągle szlifuje umiejętności fotograficzne ( na które nigdy nie mam czasu ) , ale przebija się tiul, pomponiki, brokat i koronka.


Do kompletu zrobiłam torebkę na wino i również ozdobiłam

 Dotrwaliście do końca to jeszcze jedn zdjęcie i koniec :)



Kartkę zgłaszam na wyzwania


8 komentarzy:

  1. Kartka na bogato! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastelowe kolorki :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. alez to piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie piękna i romantyczna praca i cudownie uskrzydlona :) 🙂 Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, pięknie ukwiecona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ romantycznie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu przyda.się

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna praca, wspaniałe kolory, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...