sobota, 27 października 2018

Niebieska hortensja

Witajcie,

Na fb na profilu Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno, ogłoszono wyzwanie na pracę z  kwiatkami z dziurkacza.

Tak się składa , że miałam już dawno robić hortensje z dziurkacza Marthy Stewart ale motywacji mi brakowało, dopóki nie przeczytałam o wyzwaniu.

Warto zapisać się na newsletter do Artimeno, i wejść na fejsbukową odsłonę pomocy wsparcie na starcie . Znajdziecie tam mnóstwo inspiracji, kursów i dobrych rad. Polecam z całego serca.

Dzisiejsza kartka powstała z myślą o Chrzcie i z tej okazji mogłam wykorzystać zrobioną wcześniej z dziurkacza hortensję. 


Kartka jest zawiązywana na kokardkę


Kwiatki białe malutkie sweetharty też zrobione z dziurkacza


Aniołek z masy lekkiej fimo
 

dla ciekawskich środek z miejscem na prezent pieniężny ( kieszonka )
 



Kwiaty hortensji uwielbiam, chociaż w swoim ogrodzie mam różową.

 Pracę zgłaszam na mini wyzwania #3



7 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja hortensja i dodała elegancji Twojej karteczce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w ostatniej chwili wpadłam na pomysł , że mogę jej użyć bo to wersja chłopięca :)

      Usuń
  2. Napracowałaś się ale jest efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzroku nie mogę oderwać od tej hortensji!
    Wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jest!! Dziękuję za wspólną zabawę z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...