piątek, 7 kwietnia 2017

Wyjątkowy album dla wyjątkowej przyjaciółki

Niedawno jedna z moich przyjaciółek obchodziła okrągłe urodziny, dlatego też postanowiłam się wysilić i zrobić album z naszymi wspomnieniami i podarować na pamiątkę.



Prezent się podobał. Włożyłam w niego dużo pracy , trzeba było zdobyć i posegregować zdjęcia od czasów szkoły co nie było proste, ale efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

W środku dużo zdjęć, opisów i sentencji
Nie ukrywam, że sama chciałabym dostać taki album , ale wiadomo szewc bez butów chodzi.




Bardzo gruby , bindowany ręcznie ale zostawiłam jedną kartę na zdjęcia do samodzielnego wklejenia.



Jako że album powstał na ważną rocznicę pracę zgłaszam na wyzwanie  




4 komentarze:

  1. Cudowna pamiątka! Wiem ile musiałaś włożyć w ten album, bo ja zrobiłam kiedyś podobny dla siostry.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najważniejsze że pamiątka pozostanie a i prezent dany od serca, więc dwa w jednym. Dziękuję za miłe słowa, Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...