poniedziałek, 10 września 2018

Urodzinowa Dlka

Hej

 Potrzebowałam pomysłu na szybką kartkę z okazji urodzin
i z pomocą przyszedł mi kurs na blogu Arimeno , który zmodyfikowałam nieco, z braku identycznych materiałów.






 Tak prezentuje się kartka w pełnej krasie.

 

Wysłałam ją dopiero w piątek i już wiem, że nie zdąży na czas ,
ale mam nadzieję , że obdarowana będzie mile zaskoczona.



Kolekcja to yesterday i dom róż (Lemoncraft) pomieszałam i mam nadzieję, że mimo tego pasuje wszytko, tekturki , które użyłam to również te które miałam dopasowałam .


Kartka robiona w ekspresowym tempie w piątek musiała opuścić warsztat jak najszybciej by mogła dotrzeć dziś (poniedziałek ) najpóźniej, a czy tak się stanie to się okaże. Śledzę przesyłkę, czekam na info i reakcję obdarowanej. Do przesyłki dołączyłam drobiazg ( na prawdę miniaturowy) i liczę na to, że znajdzie słonika :)

Miłego wieczoru Wam życzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...