wtorek, 13 listopada 2018

Album na zdjęcia

Dobry wieczór,

Zaniedbałam bloggera ( tak jak fan page ), nie wiem czy to zmiana czasu, pory roku czy po prostu lenistwo. Mam mnóstwo zdjęć, których nie poddałam obróbce by móc je Wam pokazać.Gdyby nie wyzwanie na Artimeno kartki z hortensją również byście nie ujrzeli. 

Album, który dziś prezentuję ( mało zdjęć ze względu na ciemność i słabe światło) powstał na bazie Eco-scrapboking jako księga gości. Jest mega solidny, w środku jest 50 czarnych kart.

Wracam z pracy i już zazwyczaj jest szarówka , co odbija się na zdjęciach nic na to nie poradzę, bo nie posiadam studia fotograficznego. 





Baza jest płócienna ale okleiłam ją papierami.


Tu próbowałam pokazać kompozycję i warstwy, pastę modelującą i mnogość kwiatków ręcznie robionych i tych z masy fimo.

Pozdrawiam i do usłyszenia

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię kolekcjonować zdjęcia i albumy fotograficzne - Albumyfoto.pl, ale zazwyczaj zaopatruję się w gotowe do kupienia w sklepie. Muszę się wreszcie przekonać, do takich wykonanych samodzielnie, są przecież niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również swoje albumy zaniedbałam bo jak to mówią szewc bez butow chodzi no ale przybiorę się bo juz zdjęcia mam tylko wkleić

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...