sobota, 30 grudnia 2017

Kartka na dzień babci Tutorial

Witajcie

W zeszłym roku miałam zaszczyt wykonać tutorial na kartkę z okazji Dnia Babci i Dziadka jako Gość Specjalny magazynu Creative Hobby Magazine, którą możecie obejrzeć na stronach 8-12, gdzie krok po kroku opisałam jak ją przygotować.




Podzielę się z Wami . UWAGA  DUŻO ZDJĘĆ.



Zaczynamy


1. Przygotowujemy bazę ( u mnie 14,5x14,5) i odpowiednio przycięte dwa mniejsze arkusze o około 0 ,5 cm.
 Ja użyłam papierów Lemoncraft i grafiki też pochodzą z kolekcji.

2. Przyklejamy pierwszą warstwę, a kolejną strzępimy nożyczkami brzegi i tuszujemy ( ja użyłam disstresa vintage photo) .





3.Wycinamy elementy i przygotowujemy napis. Użyłam stempla silikonowego, do którego dopasowałam napis i wycięłam nożyczkami.


4. Napis troszkę postarzyłam tuszem distress vintage photo.

5. Przyklejamy kolejne elementy. Serwetkę i dziewczynkę naklejam na kostki 3d ( 3mm) . Dół obrazka z dziewczynką podkleiłam podwójnie taśmą.


6.Jeśli nie macie taśmy lub kosteczek 3d nie martwcie się można użyć pociętej tekturki, tak jak to zrobiłam tutaj do podklejenia napisu . 


U mnie wszystko przyda się , więc tekturka jak znalazł pasowała do podklejenia wstęgi. Polecam, gdy nagle skończy się wam taśma lub jej nie macie w swoich zbiorach.




8. Układamy kompozycję. Listki, kwiatki, które użyłam to stokrotki z papieru czerpanego zrobione przeze mnie . Jak znajdę czas , może uda mi się pokazać Wam , jak je robię.




9. Dodałam półperełki, motylka, zawijas.



10.Na koniec musnęłam glossy accent na kokardach dziewczynki.




Tak prezentuje się gotowa kartka





Pozdrawiam i dziękuję wytrwałym co przeczytali do końca

Miłego weekendu i Szczęśliwego Nowego Roku 2018 .


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...