piątek, 29 grudnia 2017

Noteso-pamiętnik

Cześć , czołem
Po Świętach Bożego Narodzenia czas na inne klimaty niż świąteczne, jednak związane z tymi świętami. Przygotowałam dla swojej jedynej ulubionej chrześniaczki notes. Prezent , prezentem ale cóż warte byłyby święta gdybym nie zrobiła czegoś od siebie.

Papiery to w większości ukochany Lemoncraft. Caly album jest bardzo przestrzenny, a w środku znajdują się schowki, kieszonki.




Baletnicę wycięta była ploterem , którą dostałam od koleżanki, reszta to wykrojniki.
Kwiatki robiłam z foamiranu ręcznie. 


Nakleiłam również dużo perełek, guzik i dodałam przewieszkę - kwiatek.

 Napis to wykrojnik Marianne Design Marianne Design  COL 1350
Wykrojnik koło z serduszkiem to Spellbinders, użyłam również dziurkacza MS.

Skrzydła zrobiłam z masy lekkiej fimo.



Napis pamiętnik napisałam produktem firmy RANGER enamel accents, super wyszło co nie?
Wkład do notesu to Studio75 :)

Bardzo podoba mi się taki notes. Oczywiście wpisałam się do niego i do kieszonki również schowałam kilka drobiazgów .

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...