czwartek, 3 maja 2018

Kurs na stokrotkę

Cześć,

Dziś dawno obiecany kurs na stokrotkę z papieru czerpanego.



Przygotowujemy Papier czerpany - u mnie biały, i wykrojnik u mnie La La Land  Water Lily .




 Z zestawu wybrałam dwa największe kwiaty i wycięłam w papierze. Robiłam i z mniejszych , ale na potrzeby kursu wykonałam duże .


Water LilyNa zdjęciu zaznaczyłam w którą stronę ugniatać kwiatki. W tym momencie zapodziałam moją matę do wytłaczania i jak zauważyliście użyłam miękkiej gąbki kuchennej , bo matę do ćwiczeń też gdzieś wsadziłam :)

Tak wygląda kwiatek wytłoczony, teraz przekładamy go na drugą stronę ostrożnie by nie powyginać płatków.

i wygniatamy środek by zagłębił się, po lewej widać jak wyglądał krok wcześniej.

Teraz bierzemy 3 kwiatki i układamy na przemian i oczywiście sklejamy.

Ja sobie ostatnią warstwę dodatkowo przytrzymuję narzędziem kulkowym bo wtedy lepiej się skleja kwiatek i uwydatnia do wierzchu.

W moim słoiczku widzicie kaszę jaglaną :) taką z kuchni, moczyłam środek kwiatka i wsypywałam kuleczki kaszy. Robiłam również środki z dratwy pociętej na drobniutkie kawałki ale z kaszy są o wiele jaśniejsze i dlatego na razie robię takie.


 Widać jeszcze klej, który potem zasycha i jest bezbarwny .

A tak prezentują się w całości. Światło niestety było wieczorne a zdjęcia robione komórką, mam nadzieję, że komuś ten kurs się przyda :)



Pozdrawiam 
Marta


2 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo naturalnie - świetnie i prosto pokazane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy taki kurs i chciałam żeby był pokazany prosto jak dla laika bo sama wiem ze czasem proste rzeczy wydają sie niezwykle skomplikowane

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...