środa, 30 maja 2018

Ramka z podziękowaniami

Sezon komunijny praktycznie zakończył się z końcem maja, chociaż bywają w niektórych parafiach i w czerwcu uroczystości komunijne. Dziś przedstawiam ramkę 3D (z ikei) z podziękowaniami dla rodziców Chrzestnych. Inspirowałam się tablicami na Pintereście, ale największą rolę odegrał tu wpis IKEMO, w którym odnalazłam piękną ramkę, która tak mi się spodobała , że postanowiłam również zrobić w tym stylu. Oczywiście nie identycznie , ale można pokusić się o wiele podobieństw .

Zaznaczam , że był to mój debiut.


Kwiaty to WOC , papiery Lemoncraft i Agateria , teturki : Laserowe LOVE WYCINANKA




Pracę zgłaszam na wyzwanie
Wyzwanie "Ocalić od zapomnienia" 


Pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...